Julkaistu: 08.05.2026

Pianistien kevätkonsertit pe 8.5.2026 Kalevi Aho -salissa klo 18 ja klo 19

Tervetuloa nauttimaan pianomusiikista ja keväisestä konserttitunnelmasta

Aino Huhtisen ja Asta Onnilan piano-oppilaat esiintyvät  keväisissä konserteissa, joissa kuullaan monipuolinen kattaus perinteisiä klassisia sävelmiä sekä uudempia sävellyksiä.

Vapaa pääsy, tervetuloa!

 

8.5.2026 Pianistien kevätkonsertit