Julkaistu: 08.05.2026
Pianistien kevätkonsertit pe 8.5.2026 Kalevi Aho -salissa klo 18 ja klo 19
Tervetuloa nauttimaan pianomusiikista ja keväisestä konserttitunnelmasta
Aino Huhtisen ja Asta Onnilan piano-oppilaat esiintyvät keväisissä konserteissa, joissa kuullaan monipuolinen kattaus perinteisiä klassisia sävelmiä sekä uudempia sävellyksiä.
Vapaa pääsy, tervetuloa!